- Blog
- 7 grudnia 2022
- 0
Nowe vs. stare klientki salonu kosmetycznego
- Strona główna
- Blog AgendaPro Beauty
- Nowi vs. starzy klienci firmy kosmetycznej ...
Kiedy otwierasz salon kosmetyczny, pierwszą rzeczą, na którą zwracasz uwagę jest pozyskiwanie klientów, jednak kiedy już osiągniesz stabilność, istotne jest opracowanie technik obsługi klienta, aby utrzymać i zachować klientów. Dlaczego jest to ważne dla Twojego salonu kosmetycznego? Bo to właśnie oni gwarantują stały dopływ dochodów i polecają Twoje usługi swoim znajomym. W ten sposób Twój salon będzie mógł się utrzymać i rozwijać w dłuższej perspektywie.
Aby zatrzymać starych klientów, ważne jest:
- Monitoruj ewolucję ich potrzeb: niektórzy z Twoich klientów prawdopodobnie zawsze szukają tej samej usługi, ale musisz być uważny na ich nowe wymagania.
- Dotrzymuj obietnic: w ten sposób Twoi klienci poczują, że Twój salon to odpowiedzialny i rzetelny biznes.
- Oferuj sprawną i przyjazną obsługę: powitanie w przyjazny sposób sprawi, że klienci będą wracać.
- Ustanowienie strategii promocyjnych, jak również produktów kosmetycznych w dobrej cenie: przy użyciu prostych strategii, takich jak dając darmową farbę do włosów, jeśli osoba przynosi przyjaciela, może stymulować napływ klientów, a przez otrzymanie przyjemnego leczenia, doprowadzić ich do stałego uciekania się do swoich usług.
- Personalizuj oferty: dzięki temu Twoi klienci poczują, że są brani pod uwagę i że Twoja firma jest szczerze zainteresowana zaspokojeniem ich potrzeb.
- Zautomatyzuj procesy kontaktu z klientami: dzięki rozwojowi technologii możliwe jest zaoferowanie Twoim klientom umawiania spotkań i płatności drogą elektroniczną, z ich telefonów komórkowych, oraz otrzymywanie promocji bezpośrednio na ich e-maile, zwiększając natychmiastowość informacji i osobistego kontaktu.
- Utrzymuj bliskie relacje z klientami: dzięki wszystkim tym zasobom możesz nawiązać intymną więź ze swoimi klientami, sprawiając, że poczują się zaufani i zrozumiani, w wyniku czego rozwiną poczucie zaangażowania i wzajemności wobec Twojego salonu.
Podczas gdy musisz nadal korzystać ze strategii reklamowych, aby przyciągnąć więcej klientów do swojego salonu, musisz jednocześnie praktykować strategie, aby utrzymać starych klientów blisko i zadowolonych, ponieważ są to ci, którzy utrzymają swój salon w dłuższej perspektywie.
Najnowsze Artykuły
- Pielęgnacja włosów
- 7 czerwca 2024
- 0
Czy pomada skleja włosy?
- Porady
- 10 października 2023
- 0
Meble do salonu kosmetycznego: Czym się kierować przy wyborze?
- Blog
- 20 lipca 2023
- 0
Jak otworzyć salon fryzjerski? Poradnik
Kategorie
- Porady 28
- Pielęgnacja włosów 17
- Blog 29